Individuální hodiny

Jaký mají pro vás přínos?

Individuální lekce či osobní tréninky pro Vás mají největší přínos a nejrychlejší výsledky. Protože pracuji během celé hodiny pouze s vaším tělem, mnohem lépe a dříve si osvojíte všechny pohyby a cviky. Více si uvědomíte jak máte každý cvik cítit a tím je vaše cvičení efektivnější. Naučíte se vnímat své tělo, poslouchat ho a budete mít radost sami ze sebe a z rychlejších výsledků. Snížíte riziko zranění při Vašich každodenních aktivitách (zdvih těžkých předmětů, nošení dětí) a předejdete bolestem zad z následků špatných pohybových návyků, ze sedavého zaměstnání nebo naopak celodenního stání, či z nošení batohů a těžkých tašek na rameni. Jak začnete takto pracovat se svým tělem, získáte „náskok“ i do skupinových lekcí. Už budete vědět u cviků jak je provést, jaké postavení těla máte mít a při návštěvě jiné skupinové lekce budete vědět, které cviky jsou pro vás vhodné.

Proč je tedy lepší cvičit se mnou než sami doma?

1. ODBORNOST

Díky svým zkušenostem z oboru Vám mohu sestavit každý trénink přímo „na tělo“, přizpůsobený Vašemu držení těla a Vašim požadavkům a cílům. Pokud se během cvičení stane, že Vám je nepříjemný některý z cviků, ihned reaguji modifikací na cvik pro Vás vhodnější nebo Vám vysvětlím, proč to takto cítíte. Důvodem může být pouze zkrácení nebo ochabnutí některého svalu.

2. MOTIVACE

Osobní trenér Vás motivuje k výkonu, kterého byste sami nemuseli nedosáhnout. Při hubnoucím tréninku nebo tréninku zaměřeném na zlepšení fyzické kondice, Vám při první lekci udělám vstupní test, který budeme opakovat při desáté lekci, abychom měli společně přehled o výsledku tréninků. U hubnoucího tréninku je vhodné i vážení a měření v kritických partiích. Tréninky zaměřené zdravotně na odstranění bolestivosti zad mají výsledky odlišné podle hloubky problému a Vaší důslednosti se cvičením doma – zde nestačí cvičení pouze 1x týdně. Ovšem první výsledky v podobě úlevy by se měly dostavit už do pátého tréninku. Motivací by také pro Vás měla být pestrost hodiny, a to jak se při cvičení a po něm cítíte.

3. DŮSLEDNOST

Běžnou lidskou slabostí je lenost a nedůslednost. Mnoho lidí by chtělo zhubnout, mít lepší kondici nebo ulevit bolavým zádům, ale většina to sama nedokáže. Snadněji své slabé chvilky lenosti překonáte, když budete mít předem domluvené hodiny v pravidelném termínu, ale i představa, že se na vás trenér připravil a očekává vás.

4. PŘÍJEMNÉ SETKÁNÍ S POSLUCHAČEM I RÁDCEM

Profesionál je příjemný za všech okolností, umí vyposlechnout každý Váš problém (jako kadeřnice), vnímat Vaši momentální náladu a přizpůsobí se tomu. Zároveň se setkáváte s člověkem, který Vám umí poradit celkově se zdravým životním stylem. Ať se Vaše dotazy budou týkat jiných doplňkových sportů pro Vás vhodných, nebo základů zdravé či redukční diety, ráda Vám se vším poradím.

Pro koho jsou tyto tréninky vhodné?

Osobní tréninky připravuji pro všechny věkové kategorie a umím se přizpůsobit i klientům se zdravotním omezením, jmenovitě diabetikům, kardiakům, hypertonikům, klientům trpícím artrózou (onemocnění  kloubů), osteoporozou (řídnutí kostí), obezitou, vadou páteře (hyperlordóza, hyperkyfóza, skolióza), hypermobilitou kloubů, diastázou (rozestup břišních svalů) a samozřejmě i těhotným klientkám (pokud cvičily před otěhotněním) a po klientkám po porodu.

S čím cvičím?

Mé tréninky neprobíhají v posilovně na klasických strojích. Používám pouze trenažér pro  zahřátí klienta, a dále cvičíme s balanční pomůckou BOSU, Třecí deskou FLOWIN, závěsným systémem TRX a MILOKIT, velkým rehabilitačním míčem FITBALL, malým míčem OVERBALL, činkami, posilovací tyčí a s vlastní vahou těla.

PRAVIDLA INDIVIDUÁLNÍHO CVIČENÍ

.

Mám zájem

 .


Konzultace

 

DIAGNOSTIKA POHYBOVÉHO APARÁTU (PA)

KRÁTKÁ KONZULTACE PA

KONZULTACE ŽIVOTNÍHO STYLU

DIAGNOSTIKA POHYBOVÉHO APARÁTU(PA)

Co to je?

Podrobná, intenzivní prohlídka celého pohybového aparátu včetně konzultace o životním stylu klienta. Součástí je podrobný zápis pro zpětnou kontrolu.

Jak probíhá?

Klient obdrží dotazník, který vyplní a přinese na předem domluvenou hodinu diagnostiky. Na základě tohoto dotazníku proběhne krátká konzultace doplňkových otázek. Následuje prohlídka celého pohybového aparátu v pozicích ve stoje, v sedu a v lehu, kterou doprovází doplňující otázky a zápis. Délka trvání je 60 minut.

Proč ji podstoupit (využít)?

Diagnostika PA je vhodná zejména pro klienty, kteří trpí nějakými  opakovanými bolestmi zad a podobně. Tato prohlídka může odhalit důvod  klientových problémů v podobě špatných pohybových návyků, které si sám neuvědomuje, různých i malých zranění nebo nevhodně zvolených domácích cviků. Trenér pak mnohem lépe sestavuje tréninkový plán či  soubor zdravotních cviků pro každého klienta přímo „na tělo“. Zamezí se tak prohlubování klientových problémů, které se bez této prohlídky špatně rozeznávají. A naopak dochází rychleji k úlevě a odstranění bolestí, k efektivnějšímu cvičení a urychlení klientem vytčenému cíli.

KRÁTKÁ KONZULTACE PA

Tato konzultace je vhodná pro klienty skupinových lekcí, kteří mají problém při některých cvicích nebo při běžném pohybu během dne. Součástí této služby je doporučení vhodných cviků k odstranění problému na domácí cvičení nebo jen vysvětlení jak správně sedět v práci, jak správně stát, jak zvedat, nosit děti, těžké tašky, batohy atd.

Doba trvání je 30 minut.

KONZULTACE ŽIVOTNÍHO STYLU

Tato konzultace je určena pro klienty, kteří potřebují poradit se změnou svého dosavadního životního stylu, včetně jídelníčku a vhodných sportovních aktivit. Pomohu vám také najít pro vás vhodné cviky, které můžete provádět během pracovního procesu, při hře s dětmi nebo pro domácí cvičení k televizi.

Doba trvání je 60 minut.